Adsensee Adsensee
Сб, 27 Кві 2024, 4:49:43
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Ваш IP


Тема: Практична робота №2: «Складання алгоритмів і виконання їх у cередовищі виконання алгоритмів Scratch.»

Мета:
         навчальна: Cформувати практичні навички роботи в навчальному середовищі Scratch.
         розвивальна: розвивати алгоритмічне мислення, інтерес до предмета; формувати вміння діяти за алгоритмом, застосовувати алгоритми вповсякденному житті;
         виховна: виховувати свідоме ставлення до вибору майбутньої професії.

Тип уроку: урок застосування знань, навичок і умінь

Програмне забезпечення:  презентація «Складання алгоритмів для виконавців у словесній і графічній формах. Виконання алгоритмів».


План:

1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
3. Практична робота №2.
4. Застосування набутих знань.
5. Підсумок уроку.

Хід уроку:


1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань.


1.У яких сферах діяльності людина складає алгоритм?
2.У яких сферах діяльності людина використовує алгоритм?
3.Що спільного в плану і алгоритму?
4.Для чого використовують вкладку Образи в програмі Скретч.
5.Як розмістити новий образ на вкладку Образи?
6.Якими командами можна змінити образ виконавця під час виконання алгоритму.
7.Для чого використовують вкладку Звуки в програмі Скретч.
8.Як розмістити нове звукове повідомлення на вкладку Звуки?
9.Як можна відтворити звукове повідомлення під час виконання алгоритму?

 

3. Практична робота №2.
 

 

4. Підсумок уроку.

— Чи задоволені ви своєю роботою?
— З яким настроєм ви працювали на уроці?
— Що вам запам’яталось на уроці?

 

Даний матеріал для особистого користування.
Велике прохання НЕ ПУБЛІКУВАТИ на інших сайтах.

Конспект уроку + презентація + параграф підручника

 
Додаткові матеріали до уроку: