Adsensee Adsensee
Пт, 19 Кві 2024, 11:32:12
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Ваш IP


Тема: Практична робота №10:«Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами».

Мета:
         навчальна: сформувати вміння працювати з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами;

         розвивальна: розвивати наочно-образне та алгоритмічне мислення, пам’ять; формувати вміння виділяти головне, порівнювати і аналізувати;

         виховна: виховувати в учнів інформаційну культуру, навички безпечної роботи в мережі інтернет, активність, вміння самостійно здобувати знання.

Тип уроку: практичного застосування знань, умінь і навичок.

Програмне забезпечення: комп'ютери; презентація .


План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Практична робота №10:«Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами».
  4. Підсумок уроку.
  5. Домашнє завдання.

Хід уроку:


1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань.

1. Для чого призначено пошукові системи?

2. Які ви знаєте пошукові системи?

З. Що повинні відображати ключові слова для пошуку в Інтернеті?

4. Що є результатом пошуку в Інтернеті?

5. Що потрібно зробити для перегляду результатів пошуку, які не вмістилися на першій сторінці результатів?

6. Як відкрити в новій вкладці браузера веб-сторінку, на яку виконується перехід під час вибору гіперпосилання?

7. За яким алгоритмом здійснюється пошук матеріалів в Інтернеті?

8. Які матеріали вважаються недостовірними; неактуальними?

9. Навіщо потрібно захищати особисті дані в Інтернеті?

10. Як можна зменшити ризик потрапляння шкідливих програм на ваш комп’ютер під час роботи в Інтернеті?

3. Практична робота №10:«Робота з інтернет-енциклопедіями, словниками та онлайн-перекладачами».
 

4. Підсумок уроку.

Фронтальне опитування

1.Що цікавого ви сьогодні дізналися на уроці?

2.Що найбільше сподобалося?

3.Що запам’яталося?

4.Про що хотіли би дізнатися більше?
 

5. Домашнє завдання

п. 5.6  - повторити

Даний матеріал для особистого користування.
Велике прохання НЕ ПУБЛІКУВАТИ на інших сайтах.

Конспект уроку + презентація + параграф підручника

 
Додаткові матеріали до уроку: