Adsensee Adsensee
Чт, 25 Кві 2024, 11:02:36
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Друзі сайту
Ваш IP


Тема: Форматування сторінок текстового документа та його друк. Довідкова система текстового процесора

Мета:
         навчальна: продовжити формувати вміння редагувати та форматувати текстові документи, здійснювати нумерацію сторінок; удосконалювати вміння працювати з текстовим документом;

         розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення учнів; формувати в учнів алгоритмічне мислення, уміння самостійно здобувати знання;

         виховна: виховувати творче ставлення до справи

Тип уроку: засвоєння нових знань.

Програмне забезпечення: комп'ютери; презентація «Форматування сторінок текстового документа та його друк. Довідкова система текстового процесора».


План:

  1. Організаційний момент.
  2. Актуалізація опорних знань.
  3. Вивчення нового матеріалу.
  4. Застосування набутих знань.
  5. Підсумок уроку.
  6. Домашнє завдання.

Хід уроку:


1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань.

 

1*. Які властивості має об’єкт текстового документа символ? Яких значень вони можуть набувати?

2*. Які властивості має об’єкт текстового документа абзац? Яких значень вони можуть набувати?

З*. Якими засобами текстового процесора Word можна відформатувати символи тексту? Де вони розміщені?

4*. Якими засобами текстового процесора Word можна відформатувати абзаци тексту? Де вони розміщені?

5°. Що таке автоматичний перегляд формату об’єкта?

6°. Для чого використовується горизонтальна лінійка під час форматування тексту?

7*. Які значення властивостей символів і абзаців, крім основних, можна встановити в діалоговому вікні Шрифт і Абзац?

8*. Як можна прискорити процес форматування тексту, у якому часто трапляються фрагменти з однаковим форматом?

 

3. Вивчення нового матеріалу.
 


4. Застосування набутих знань.
Робота за комп'ютером

Працюємо за комп'ютером ст.145

 

5. Підсумок уроку.

Фронтальне опитування

1. Значення яких властивостей сторінки можна задати? Які засоби для цього можна використати?

2. Значення яких властивостей сторінки можна змінити, використовуючи лінійки? Як це зробити?

3. Як задається розмір сторінки документа?

4. Які ви знаєте види орієнтації сторінки?

5. Що таке поля сторінки? Які поля є в текстовому документі?

6. Як пронумерувати сторінки документа?

7. Для чого призначено режим попереднього перегляду документа? Які дії над документом можна виконувати в цьому режимі?

8. Як надрукувати документ?

9. Значення яких властивостей сторінки потрібно змінити, щоб надрукувати цей документ на аркуші іншого розміру?

10. Як отримати довідкову інформацію в текстовому процесорі? Які способи її одержання можна використати?

11. Що таке ключові слова? Для чого їх використовують?

 

6. Домашнє завдання

п. 4.5  - вивчити 

Даний матеріал для особистого користування.
Велике прохання НЕ ПУБЛІКУВАТИ на інших сайтах.

Конспект уроку + презентація + параграф підручника

 
Додаткові матеріали до уроку: