Adsensee Adsensee
Пт, 29 Бер 2024, 10:22:57
Головна Реєстрація RSS
Вітаю Вас, Гість
Мій банер
http://leontyev.net/

Статистика





Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Вхід на сайт
Пошук
Точний час
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Друзі сайту
Ваш IP


Тема: Алгоритми та програми.

Мета:
         навчальна: ознайомити з поняттями алгоритм, формальне виконання алгоритму, програма, виконавець алгоритму, середовище;
         розвивальна: розвивати логічне й алгоритмічне мислення; формувати вміння аналізувати і робити висновки;
         виховна: виховувати зосередженість, увагу та спостережливість.

Тип уроку: засвоєння нових знань, формування вмінь.

Програмне забезпечення: комп'ютерна програма Scratch; презентація «Алгоритми та програми».


План:

1. Організаційний момент.
2. Актуалізація опорних знань.
3. Вивчення нового матеріалу.
4. Застосування набутих знань.
5. Підсумок уроку.

Хід уроку:


1. Організаційний момент.

Привітання. Відмічання відсутніх.

2. Актуалізація опорних знань.

•Що таке алгоритм?
•Що таке система команд виконавця?
•Чи готували ви якусь страву, користуючись рецептом її приготування?

 

3. Вивчення нового матеріалу.
 

 


4. Застосування набутих знань.

Робота за комп'ютером

Працюємо за комп'ютером ст.22


5. Підсумок уроку.

Фронтальне опитування

Що таке алгоритм?

— Де використовують алгоритми?

— Хто може бути виконавцем алгоритму? Наведіть приклади.

— Що таке формальне виконання алгоритму?

— Що таке програма?

— Чи має алгоритм певні властивості?

— Назвіть властивості алгоритму. Поясніть кожну з них.

— Наведіть приклад послідовності вказівок, яка не є виконува-ною.

— Наведіть приклад послідовності вказівок, яка не є результа-тивною.

— Наведіть приклади з навколишнього життя:

•Виконавців;  
•Алгоритмів;  
•Систем вказівок.   

 

Даний матеріал для особистого користування.
Велике прохання НЕ ПУБЛІКУВАТИ на інших сайтах.

Конспект уроку + презентація + параграф підручника

 

Додаткові матеріали до уроку: